Wycieczka na Błatnią (kl. 2c)

W dniach 14-15 czerwca klasa 2c5 wzięła udział w wycieczce na Błatnią. Oprócz wychowawcy – Barbary Kwaśniewskiej, opiekunami byli p. Iwona Korus oraz p. Joel Pomeroy.

Aby wędrówka nie była zbyt nużąca, wyjechaliśmy na Szyndzielnię kolejką, a następnie przeszliśmy pieszo do schroniska na Szyndzielni. Po krótkim przystanku na zdjęcia, udaliśmy się do schroniska na Klimczoku i zdobyliśmy najwyższy szczyt Bielska-Białej – Klimczok (1117 m n.p.m.). Tam zrobiliśmy dłuższy odpoczynek na jedzenie, podziwianie widoków i zdjęcia. Następnie udaliśmy się w kierunku Błatniej i po ok. godzinnym marszu zatrzymaliśmy się na malowniczej łące na piknik. Ostatni etap wędrówki to zejście do miejsca noclegu Ranczo Błatnia. Po zakwaterowaniu mieliśmy zajęcia integracyjne na świeżym powietrzu: frisbee, badminton, szachy, karty i czarne historie 🙂. Wieczorem odbyło się ognisko, na którym Piotr serwował własnoręcznie przygotowane szaszłyki i dbał o oprawę muzyczną 🙂. Następnego dnia, po śniadaniu, udaliśmy się w drogę powrotną do Wapienicy i zakończyliśmy wycieczkę przy budce z lodami.

Dziękuję wszystkim za wspólnie spędzony czas 🙂